Djurtestade?

Nu är det så att det finns baby lips på rusta och då ville jag såklart ha men när jag köpte det och prova så fick jag veta att dom var djurtestade.. 
Alltså sminkmärkena som är djurtestade är: *Axe
*Biotherm
*Braun
*Clearasil
*Dolce & Gabbana
*Dove
*Palmolive Co.
*Cover Girl
*Garnier
*Giorgio Armani
*Head n Shoulders
*Helena Rubinstein
*Herbal Essences 
*Hugo Boss
*Lacoste
*Lancôme
*L’Oréal
*Matrix Essentials
*Max Factor
*Maybelline
*Neutrogena
*Olay
*Ralph Lauren
*Sunsilk
*Vaseline
*Veet
*Unilever (Som då bland annat Dove och Axe)


Asså fyfan jag visste inte att liksom dom skulle vara djurtestade. Nästan hälften av mitt smink som jag använder är då djurtestat, synd om djuren.

Men tillbaka till baby lipset, aa jag köpte det och ville prova så jag gjorde det, det var bra tyckte jag och gav en fin färg, synd att det e djurtestat.


Allmänt | |
Upp