Härlig dag!✌️🍦

Nu är jag tillbakaaa!
Idag har det vart en jätte härlig dag! Soligt hela dagen, perfekt ju.
Jag skrev förut att vi kanske skulle åka till Almedalen men istället så åkte vi och åt glass på glassmagasinet, dom har as god glass! Jag tog som vanligt tre brownies, det är typ chokladglass med bitar av kladdkaka(?) den är iallafall as god! Heaven typ😍🍦

Inatt kommer pappi och min brorsa tillbaks från Malmö. Vi hade tänkt grilla imorn ifall det skulle vara lika fint väder som idag😃 
Gillar inte grillad mat men vi gör nästan alltid pommes med så det är bra!👍
Vet inte varför jag inte gillar grilladmaten det har väll bara blivit så.

Kollade precis på 112 på liv och död det hände mej, tycker det är jätte spännande och intressant att få "hänga med" ambulanser, poliser och brandmän. Får hitta på något annat att göra nu haha, vi hörs säkert senare! 🙉 



Bilder från idag!
Allmänt | |
Upp