BUP✌️

Tja Tja!👶
Vad hände idag egentligen? Haha nu ska jag berätta.

Det är så att för typ 4 månader sen hade jag, mami, skolkuratorn och en skolpedagog möte om hur de är i skolan och så, mötet gick bra men de vi prata om lite var att jag skulle få åka till BUP och de första jag tänkte var jag vill inte ha medicin för jag har liksom koncentrationsproblem och då trodde jag att jag skulle få medicin att äta för att kunna koncentrera mej bättre och då sa jag att jag aldrig tänker gå dit men sen så när jag tänkte sa jag att det är ju bra om jag går dit, jag får då hjälp för att kunna koncentrera mej och jag vill såklart att de ska gå bra i skolan.
Men iallafall idag pratade jag med kuratorn och av de vi prata åkte vi akut till BUP, vi åkte dit och så sa kuratorn till dom där att de är akut, så jag vi fick först vänta i typ 5 min sen när jag såg vilka jag skulle prata me så blev jag as glad, jag hoppades att jag skulle få prata me dom när jag skulle dit för jag hade träffat dom innan och tyckte dom va as trevliga👍
Men sen när vi prata så berätta en av dom (dom e 2) att hon kommer ihåg mej och att hon har sätt att jag har sätt ledsen ut många gånger osv så hon hade en känsla att de va något som hade hänt och så. Jag fick sen följa med en för att mäta mej, kolla vikten och blodtrycket, längden var 166,5 och blodtrycket var för högt och vikten behöver jag inte skriva här😊
Men det e bra att jag nu kan gå dit och jag vet att det finns folk som skäms att gå dit men de ska man inte för jag gör inte det, that's it😋



Allmänt | |
Upp