TillbaaaaksđŸ’‰đŸšŽđŸ˜·

Har vart borta lite för lÀnge nu kanske men har bara inte haft lust att blogga faktist.
Men vad har jag gjort dom dagarna jag inte blogga?
Sista gÄngen jag skrev nÄtt vanligt inlÀgg var för 11 dagar sedan men de jag har gjort Àr att bara vart i skolan, Äkt till stan och vart hos doktorn, bara de.

Förra veckan sĂ„ var nĂ„gra klasser lediga frĂ„n skolan, eller vi hade typ att man skulle göra nĂ„n aktivitet istĂ€llet dĂ„ för det var klassbytardagen för Ă„rskurs 3,6 och 9 tror jag, men jag cyklade faktist lite den dagen 🚮

Förra fredagen sĂ„ skulle jag till doktorn för att ta blodprov för att jag tydligen Ă€ter för lite, men jag o mami Ă„kte iallafall dit och prata me doktorn och sen nĂ€r ska skulle gĂ„ o ta stick i fingret och armen sĂ„ kunde vi inte för att dom inte kunde ha blodet hos dom i tvĂ„ dagar (lördag och söndag) sĂ„ vi skulle tillbaks idag. 
De gick bra att ta blodproven men lite lĂ„gt blodtryck ahhaha, och de gjorde faktist ont, jag hatar sprutorđŸ’‰đŸ˜·

Men efter blodprovet sĂ„ Ă„kte jag och mami till stan och köpte tvĂ„ kjolar, en grĂ„ och en svart, helt vanliga, tyckte att det Ă€r bĂ€ttre att gĂ„ runt me kjol och T-shirt ist för jeans😏





AllmÀnt | |
Upp