Tillbaks

Jag blev nyss klar från duschen och ska kolla på Top model, kollar liksom inte på det på tv tycker det blir tråkigt då, klockan e 20:37 o jag kommer tillbaka och skriver i samma inlägg när jag har sätt Top model, kommer skriva vad jag tyckte om dagens avsnitt också!

Nu är jag tillbaks.
Tyckte att avsnittet var helt okej, tråkigt när det inte händer så mycket.
Tyckte att Jennifer förtjänade att vinna för att hon var bäst.
 
Mina favoriter i top model av tjejerna är Jennifer och Elzana var också en av mina favoriter men hon åkte ju ut.
Av killarna så gillar jag Micke väldigt mycket. Han har fint ansikte och hår c:
Tycker dom klagar för mycke på hur han går nu är jag inte nå proffs men tycker faktist han går okej fattar inte va dom babblar om.

Imorn är det skola och då ska man vakna o va glad, nej men nu ska jag bara platta håret fort så att det e platt imorn.
 
Allmänt | |
Upp