Påsk? Vad händer idag?🐰💛

Nu är det bara två dagar kvar på lovet, söndag och måndag 😕
Men man får väll njuta av de som finns kvar! Tycker det är en ganska härlig dag idag, med sol och allt. Hoppas det bara blir sol hela dagen haha
Tycker det är ganska tråkigt på påsk osv för ally är stängt typ och det är inte kul, man har då inget att göra. Vissa kanske firar påsk men inte vi, eller firar man påsk? Aa jag vene men iallafall c:
Vilken dag är det ens påsk? Jag kan ingenting haha.
Jag sitter med mina småsyskon just nu och lyssnar på music, jag älskar musik. Man får typ energi av musik!😋👍
Sen ska jag mammi o mina syskon till stan kanske, annars får vi hitta på nått annat kul om allt är stängt idag c:
Ha en glad påsk så ses vi senare! Ha de bra babes💜💛💛🐹
Mina bästa💛
Den e så jävla bra!💕💗 💛💛
Allmänt | |
Upp