Tack så mycket!❤️

Heeeeejsan! 😃
Asså ni som läser eller bara kollar på min blogg, ni är bäst! Asså verkligen bäst! För idag när jag kolla nyss så hade min blogg 32 sidvisningar och 18 besökare! Annars brukar de komma upp till max 11 sidvisningar och 7 besökare. Men verkligen tack!❤️
Fortsätt gärna att läsa eller bara kolla igenom den för de betyder jätte mycke och det får mej att bli mer och mer intresserad av att blogga lite oftare! Som nu typ, nu har jag mer lust att skriva långt o så men för bara en dag sen så blogga jag ganska kort och tråkigt fast jag gilla bloggen då också men nu mer.  
Jag hoppas att ni gillar min blogg och så hoppas jag att jag kan fortsätta och få större intresse och mer läsare.
Bilden som nu kommer med tog jag förut haha och aa man ser att jag försökte få till en fin sminkning.. Jag suger verkligen på att sminka, asså me ögonskugga, de kan jag inte men jag ska lära mej hur man kan mixa ihop färger till en typ, ni kanske inte förstod men ni förstår sen💄
Puss, älskar er😺😽


 
Allmänt | |
Upp