Vad hände idag? Doktorn?😱

Idag var jag hos doktorn, tråkigt I know.
Nej men jag skulle dit för att jag har så ont i mina öron o så, nu ser dom inget men jag ska vidare till öronmottagningen tror jag de hette men iallafall dit ska jag o så ska dom göra en bättre undersökning för att se va de e!
Doktorn vi var hos såg faktiskt ut som en vampyr (😍) och tror han e polsk, eller de känns som de för hans namn låter lite polskt ahhah.
(Bild från förut innan jag stack till doktorn)


Var på stan sen me mammi också och köpte inget faktiskt men hitta en jätte jätte jätte fin klänning, den kostar 499 kr och ifall min morbror ska gifta sej i sommar så ska jag köpa den till skolavslutningen och bröllopet annars tycker jag inte det e värt 499 för en klänning som jag bara ska använda på skolavslutningen.


(Den kanske inte ser så fin ut på bilden men den e as fin o verkligheten!😍)
Allmänt | |
Upp