Vad tycker jag om Pll?

Jag tycker pll är så jävla bäst! Jag kollade inte på det från första avsnittet, jag börja kolla på det från typ season 3 men började kolla från första avsnittet såklart. För andra som inte sätt det så rekommenderar jag verkligen den serien! Den är verkligen sjukt bra och alltid lika spännande tycker jag! Jag förstod nästan ingenting i början men sen när jag börja tänka lite (haha) så började jag att förstå vad de va som hände. 
Serien handlar om 5 kompisar. Alison, Aria, Hannna, Emily och Spencer. 
En natt så försvann Alison och alla börjar tro att hon är död. 
Efter det så börjar Em, Hanna, Aria och Spenc tappa kontakten men får tillbaka den när dom "hitta hennes kropp". Dom börjar få massa sms från -A och dom tror först det är Ali men det är det inte och så håller det på. Något som är bra är att de finns snygga killar också hah. Godnatt😘


Allmänt | |
Upp