Till BUP igen då😏

Oj oj oj😐
Har inte bloggat nått idag dels för att jag inte orkat och för att jag inte har gjort nått, bara vart hemma och sov någon timme förut👳
Och ja ni läste rätt haha jag var hemma idag, sjuk, därför gjorde jag inget typ.

Imorn tänker jag inte gå till skolan för att vi har orientering och de orkar jag verkligen inte, vakna bara för att gå i skogen i en och en halv timme, mej aldrig liksom och sen så slutar vi efter att man kommit ut från skogen så det e bara onödigt, Walla.
Men iallafall jag ska vara hemma från skolan imorn.
Har sagt till mami att vi ska till stan och dit måste jag för det är tråkigt att vara hemma och sen efter det så ska jag till BUP igen haha, vene va vi ska göra den här gången men aa ska tillbaks imorn!

Nu ska jag gå o hitta på nå kul så hejdå😍🍒



Allmänt | |
Upp