Ingenting som händer i livet

Hejsan på er!

Jag ser att det är många som tittar till min blogg även om jag inte skrivit här på länge innan mitt senaste inlägg men grejen är att det är inte så mycket som händer i mitt liv egentligen, gör inte så mycket annat än att antingen vara i skolan, vara hemma eller bara på stan eller affärer med någon i familjen, låter så tråkigt och deppigt kanske men det är faktiskt hur mina dagar är.
Hänger inte med någon och har inte gjort det på hur många år som helst, har inte så många personer i mitt liv utan det är 9-10 pers bara, eller bara och bara men det är det enda jag typ behöver, har inte lust att ha så mycket människor som jag behöver hålla kontakten med osv hoppas ni fattar haha.
Iallafall som sagt så har jag börjat hos bup igen, börja för några månader sen.
Senaste gången jag var där var i onsdags och då prata vi om min sömn, jag har väldigt mycket problem med sömnen just nu och sover inte mycket alls så ja dom vill veta problemet antar jag.
Jag har sen många år tillbaka haft kontakt med skolkuratorn och ibland har det gått bra och ibland mindre bra men nu funkar det fint tror jag, finns inget som jag mår dåligt av eller något som jag tänker på eller något sånt men ändå vi pratar om allt möjligt liksom så det är bra.

Nästa vecka ska jag träffa en läkare från kirurgmottagningen och sen ska jag också träffa tandläkaren som jag hade när jag hade tandställningen, annars är det inget mer som händer näta vecka.

Ha en glad lördag😋

Allmänt | |
Upp