Så länge sen

Guuuud vad länge sen det var jag blogga sist! Typ 1år sen?
Inte mycket har hänt faktist, jag var sjukskriven tills förra april så jag har börjat skolan igen vilket var kul den första veckan men så sjukt tråkigt resten av tiden.
Jag LÄNGAR till sommarlovet och det är den 16/6 och gissa vad? (😁😁!!) FYRA DAGAR efter åker jag och familjen till Libanon! Tror inte ni förstår hur lycklig jag är, längtar sååå mycket.
Vi ska vara där i ca 2månader vilket låter länge men det är det inte för tiden där bara flyger iväg. Jag har nästan hela min släkt där så ja👍🏼

Sjukhuset har jag hållt mej borta ifrån hehe, inte så mycket mer besök där för min anorexin eller så utan det har blivit mycket bättre om jag få säga det själv.

Jag har börjat gå hos BUP igen och det tycker jag väll är kul haha, ska göra om tester och massa sånna saker för att kolla hur jag fungerar vad jag har förstått iallafall, vi har inte börjat med testerna ännu men snart hoppas jag.

Detta är vad som har hänt och vad som kommer hända den närmaste tiden typ och jag hoppas att när jag åker till Libanon att jag kan få bra bilder på både dom bra och dåliga ställena där.

Allmänt | |
Upp